Expeditie Langtang Himalaya Nepal 2012

Reactie uit Kathmandu

Wel deze trip/trek in Nepal zit er bijna op.

Wij hebben ontzettend genoten, wat een prachtige natuur, vriendelijke en gastvrije mensen. Wat een ervaring!

Ook eenhele ervaring was het voor ons om te zien hoe de mensen hier (soms onder moeilijke omstandigheden) leven en hoe zij hun geloof beleven.

De trek zelf was erg pittig, continue hebben we geklommen en weer gedaald, bewondering heb ik voor mijn teamgenoten. Het klikte goed, allemaal hebben ze een bijzondere sportieve prestatie geleverd. Veel ondersteuning hebben we gehad van de begeleiders Prakash, Kechab, Surya, Gedar, Kancha en Prem. Zij hebben ons echt in de watten gelegd, altijd aanwezig en altijd zorgzaam en dan dat sjouwen van onze bagage. Een aantal van hen is al weer aan een nieuwe trek begonnen.

Wij genieten nu van Kathmandu en de omgeving, we makeneen aantal dagen uitstapjes naar dorpen en bijzondere plekken in de omgeving. Jan jr., Ruud, Henk en Victor gaan vandaag en morgen naar Nagarkot op de fiets, zij blijven daar in een hotel een nachtje slapen. Heb net gehoord dat zij daar goed aangekomen zijn. Hans, Jan sr, en Ad genieten met hun partners nu van Kathmandu. Vanmorgen zijn we nog naar Bodnath geweest, daar was een festival, wat indrukwekkend om te zien.

Wij zijn dankbaar dat we van de gastvrijheid in Nepal en bewoners hebben kunnen genieten. Enkele van ons doen op zondag 15 april mee aan een sponsorloop voor hulp Nepal, op deze manier kunnen we ons steentjebijdragen aan wat hulp aan de minder gelukkigen in Nepal. Willen jullie ook een sportieve bijdrage leveren kijk dan eens op de website van Voetprints voor Nepal of op de website van Stichting Maha Mata, de banners vindt je op de homepage van ons blog. Ik weet uit ervaring dat het team van deze stichting erg goed werk in Nepal doet.

Lieve mensen wat ontzettend fijn dat jullie ons zo enthousiast volgen, dat doet ons erg goed.

Groet en tot een volgend bericht.

Ad

Lie

Wat mooi!! Chapeau voor jullie mooie verhalen en ervaringen. Wij kijken uit naar onze vriend Ruud....Als ie maar geen Dali Lama is geworden.

Anita

Ik wil jullie bedanken dat jullie ons dit laten mee beleven.
Wat een mooie verhalen en foto's en dit is nog maar het begin ik ben benieuwd naar de rest.

Tot gauw Ruud (en de andere kanjers) .....XX

daniela

hoi papa, super dat het zo leuk/mooi/indrukwekkend was! Fijn dat je zo genoten hebt. Goede terugreis en ik zie jullie snel weer, liefs, Daniela

petra stomphorst

wij reageren enthousiast, omdat jullie zo mooie enthousiaste verhalen schrijven
successsss

Frank Weijers

Jullie bedankt voor jullie mooie verhalen. Van wat een geweldige belevenis maken jullie ons deelgenoot.

Smithe149

Hi there! I could have sworn I've been to this blog before but after checking through some of the post I realized it's new to me. Nonetheless, I'm definitely happy I found it and I'll be bookmarking and checking back frequently! kcggadaccbbgbeeb

Pharmk233

Very nice site! cheap goods http://ypxaieo2.com/rrqsxqo/4.html