Expeditie Langtang Himalaya Nepal 2012

De trek is gestart

Quote Hans K.: We zitten te eten om zo te gaan starten met de trek. De startplaats is Syabrubensi. Alles gaat goed hier.

Quote Ad K.: Na Kathmandu zijn we richting Pokhara via Nuwakot in Syabrubensi aangekomen. We zijn nu diep in de Himalaya de weg er naar toe was spectaculair, zeer slechte weg met diepe afgronden. We hebben de eerste berg met sneeuw erop gezien. De Langtang Lirung. We staan te popelen om te starten.

Belinda

Succes en vooral volop genieten!!

Anita

Doen jullie alsjeblieft voorzichtig ! En natuurlijk heel veel succes!!

Jack

veel succes daar in het verre.
Geniet ervan en zorg goed voor je conditie.
Astrid en Jack

Frank Weijers

So far so good. Veel succes en veel plezier. En genieten, vooral genieten!!

Bea&Harry

Geniet daar op de Himalaya, maar doe vooral voorzichtig.

Saskia

het wordt echt spannend nu! iedereen heel veel plezier en succes!

Hittjo

Genieten maar! Willen jullie even checken of er in het Lama Hotel ook plaats is voor tweevoeters (al dan niet zonder blaren)?

Eric

Maak er iets moois van mannen !!
Keep on rocking..........

elly

dat gaat er op lijken, en ik lees het met enige afgunst moet ik eerlijk bekennen. Super avontuur!

Nelleke en Jan

Heel veel succes met de eerste echte beproeving !
Verhuren ze ook ski's op de Langtang Lirung ??
Geniet ervan.

Jurjen Weerman

Heel veel succes. Geniet met volle teugen en beleef enkele 'piek' ervaringen.

Riena & Cees

Wat een mooie belevingen zullen jullie hebben! Geniet, doe voorzichtig en hou elkaar in de gaten. groetjes!

Ton & Wilma

Wat een mooi avontuur! Super dat jullie zoveel mooie ervaringen opdoen. Ruud wil jij ons op een mooi moment ook een Nepalees dansje leren? Veel plezier !!!

Cees Stam

Ik wens jullie allemaal heel veel succes en met name mijn vriend Victor. Enorm veel waardering voor jullie avontuur. Groet Cees

Aletta Kapteijn

Er is er een jarig Hoera Hoera ik kan hem niet zien dat is Jan.
Hij loopt op een berg in Nepal jaja..............

Gefeliciteerd met je verjaardag! In gedachten zijn we bij je en zullen vanavond op jou gezondheid proosten!
Veel liefs van ons.

Ila van der Pouw

Veel plezier neefje & friends en niet naar beneden kijken,

Liefs
Ila en Rob

Anita

Ruud fijn je vandaag gesproken te hebben!
Wij zijn blij voor je dat je het zo geweldig vindt en enorm geniet.
Volgende keer ga ik mee !

Liefs en een dikke knuffel Anita, Lars en Stefan !!

anneke en gerard kapteijn.

hoi jan hoe gaat het met je rare dingen gehoord van aletta ben je al op geknapt om morgen weer naar de groep tegaan .had maar naar anneke geluisterd he geen diclofenac je bent ook een kapteijn he die kunnen er niet tegen.maar nu houd ik hier over op en wens je nog 2 mooie weken.en voor ik het vergeet nog vanharte gefeliciteerd met je verjaardag.heel veel groeten van ons en ook van milko.tot horens

Yolanda Koele

Dag Ad, Fijn om even je stem gehoord te hebben en ook heel erg fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Ik vermaak me ook prima hier in Amersfoort! Morgen gaan jullie richting de meren van Gosainkund 'n zware klim naar 4380 m.Als het goed is komen jullie daar woensdag aan. Veel succes.
Liefs voor jou en alle anderen
Yolanda

Thomas

Klinkt allemaal heel spannend en leuk.
Hopelijk is de donder en bliksem éénmalig en houden jullie goed weer.

Veel plezier en als er weer internet is, horen we hopelijk weer verder.