Expeditie Langtang Himalaya Nepal 2012

Oefenen

De trek wordt door ons allemaal erg serieus genomen.

We zijn dus ook al druk aan het oefenen met wandelen en hierbij hoort ook de training in de slaapzak. Er zijn er zefs bij die een nacht doorbrengen in de buitenlucht om te testen of de slaapzak warm genoeg is.

Jan

Hans

Anita

Wat een kanjers ! Het begint nu wel allemaal een beetje spannend te worden. Nog even kerels dan zwaaien we jullie uit. Op naar het avontuur !

gerrit dijkhuizen

beste mensen,
hebben jullie ook wel gedacht aan mental coaching
bij deze dan een tip van mij
Als je in de slaapzak ligt met een glimlach op je gezicht laat je handen dan zien anders zou het weleens kunnen dat er verkeerde gedachten over jullie training de loop gaan nemen en kom je niet ver
Edoch mannen houdt moed en ga onder de noemer een voor allen en allen voor een net als Fc Twente bij PSV
Groeten
Gerrit Dijkhuizen

harry

ik mis de foto van Ruud, of heeft ie binnen geslapen

Harry&Bea

Nog vier dagen en dan gaat de reis beginnen. Hans wat ben je toch een 'schatje' met je koppie zo net boven de slaapzak uit.

Luuk Gijselhart

Beste vrienden,
Over 2 dagen al gaat voor jullie een nieuw groot avontuur beginnen. Ik weet zeker dat dit voor jullie weer een geweldige ervaring gaat worden. Neem alles goed in je op en geniet met volle teugen. Ik wens jullie allemaal een fantastische reis, en ik zie nu al uit naar al jullie verhalen.
Namaste en de beste groeten,
Luuk

Joop Klein Haarhuis

Ruud en mede expeditie leden heel veel plezier toegewenst de komende weken. Het zal zeker een onvergetelijke ervaring worden. Let een beetje op dat gammele rugje van jou Ruud, hebben we na de expeditie ook nog nodig bij AV Triathlon (AVT). Ruud en ik zijn collegatrainers hardlopen bij AVT !!!

Harry en Tineke

Hallo Hans en mede reisgenoten, mooie dromen zijn er om waar te maken. En dat gaat nu gebeuren. Geniet met volle teugen van dit avontuur. We zijn nu al benieuwd naar alle verhalen.

Hartelijke groeten, Harry en Tineke