Expeditie Langtang Himalaya Nepal 2012

Zaterdag training en .........

Zaterdag de laatste groepstraining. We starten en lopen in Zeewolde. Schijnt heel mooi te zijn daar. Ik ben benieuwd. De leiding is in handen van Henk. Tot zaterdag.

Vandaag heeft Hans zijn nieuwe slaapzak gekregen. Laat de kou maar komen??!!

Vandaag (3 maart) een mooie, maar lange wandeling door het buitengebeid van Zeewolde in de polder. Een verrassende tocht met veel rechte paden en verre blikken. En een boottcht door een woeste rivier.

Als klap op de vuurpijl een welverdiende versnapering verzorgd door ons aller Henk. Bedankt Henk.

Het was ongeveer 25 km, die kunnen we weer bijschrijven.

Koffie met wat lekkers.

Reacties

Reacties

Elly Kuipers (vriendin Yolanda)

Ziet er lekker warm uit, ik mag zeker wel een keer
logeren?
Heel veel bewondering voor jullie, wat een onderneming, petje af.

gerrit dijkhuizen

Als ik zo'n slaapzak had kwam ik er nooit weer uit en bleef ik mooi thuis
Toch succes gewenst voor alle deelnemers
Groeten
Gerrit Dijkhuizen

Frank Weijers

En hoe vonden jullie Zeewolde?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!