Expeditie Langtang Himalaya Nepal 2012

Wie gaat er mee?

Wie gaat er mee??

Zaterdag 4 februari de volgende training.

Temperatuursverwachting: -12 graden.

Hadden we twee weken geleden de test of onze uitrusting waterdicht was, nu hebben we de test op zeer lage temperaturen.

Het wordt weer een zeer aantrekkelijke wandeling door twee mooi natuurgebieden met daartussen weer de bekende koffie met ..........??

Wie heeft er zin om mee te gaan?

Trainingsverslag:

De verwachting was -12 graden. Ik kom 's morgen beneden, kijk op de thermometer, -18,7 graden dat beloofd een koude training te worden.

We starten vol goede moed aan de training, het is erg koud. Ik krijg mijn handen niet warm ondanks mijn dure dikke handschoenen, dan nog maar een thermohandschoentjes erbij. Het helpt allemaal niets. Ze worden niet warm.

De zon begint op te komen en schijnt door de bomen op het witte landschap. Het is (ondanks de koude handen) een fantastische ervaring in deze koude.

Ruud was er niet (je hebt wel wat gemist jongen) dus weet ik niet precies het aantal km, maar het zal rond de 25 km liggen.

Binnenkort komt er een foto-overzicht van deze barre training.

Reacties

Reacties

Anja

Zie ik daar de Pyramide van Austerlitz??
Ruud, in Woudenberg is er ook koffie met....
Ik hoor het nog wel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!