Expeditie Langtang Himalaya Nepal 2012

Training 7 januari

De volgende training vindt plaats op 7 januari. De start is vanaf de parkeerplaats van restaurant De Kabouterhut aan de BW Laan 202 te Amersfoort. De tijd?? Natuurlijk weer om 08.00 uur. De route is bedacht door Ad.

Net weer terug van de wandeling. 23 km kunnen we bijschrijven. Toch weer mooi weer met in het begin een beetje regen. Temperatuur ong. 9 graden. Wanneer begint de winter. We moeten onze uitrusting toch ook nog een keer bij lage temperaturen testen. Een mooi route door Birkhoven, Soesterduinen richting Den Dolder en weer terug. Helaas geen koffie in Den Dolder wel bij de Soesterduinen met heerlijke appeltaart.

elly visser

is iedereen goed door de training gekomen en komt de stemming er al wat in? Gezien de route en wat fantasie over sneeuw in combinatie met de mooie foto's op jullie site moet het wel lukken.

groet Elly

Hans

Ja de stemming zit er goed in. Nu de sneeuw nog.

Jacques Snel

Goed om te horen dat jullie al aardig wat km in de benen hebben en dat alles voorspoedig verloopt.
Ik verheug mij erop om de reis te volgen.

Henk en Margo Jagersma

Geweldig wat jullie gaan doen en volgen het op deze website. Allemaal heel veel succes!!