Expeditie Langtang Himalaya Nepal 2012

Het programma

Hier een korte beschrijving van ons avontuur.

We vliegen 16 maart van Amsterdam naar Kathmandu. De trek start op zondag 18 maart met een autorit en een dag Nuwakot. Het dagoverzicht van de trek volgt nog op deze blog zodat een ieder ons kan gaan volgen.
Na ruim twee weken lopen komen we dinsdag 3 april weer terug in Kathmandu.
Als we dan vervolgens uitgebreid in bad zijn geweest zullen we woensdagmorgen Kathmandu nader bekijken en ’s middags ………
De volgende dag gaat een groepje met de fiets de Kathmandu-vallei in en overnachten dan elders. De rest van de groep gaat nog verder kijken wat de mogelijkheden zijn.
Vrijdag komt iedereen weer bij elkaar om ’s avonds gezamenlijk te dineren. Zaterdagmorgen nog even Kathmandu om vervolgens in de loop van de dag de terugreis te aanvaarden.

Reacties

Reacties

Anja

Tjee, het ziet er allemaal heel spannend uit! Ik doe het jullie niet na, ben blij dat ik thuis kan blijven. Maar ik ga jullie natuurlijk op de voet volgen!!
Veel succes met alle voorbereidingen.

Groet, Anja (zusje van Ruud)

Peter en Marleen (buren Ad)

Gaan jullie volgen vanuit onze luie stoel.
Ad, denk dat we maar moeten gaan wandelen ivp skiën. Goeie training voor je.

Leny

Ha Mannen,
Toen Ad mij mailde om mee te gaan begon het al te kriebelen en dat blijft het doen. In 2000 de Everest trek gelopen en in 2001 rondom de Annapurna's. Ik weet dus goed hoe het voelt om daar te zijn. De eenheid met de natuur. De kracht van de bergen. Het meditatieve van het lopen. Mannen ik ben gewoon stinkend jaloers!!!!!... Maar met een kleine man van 2,5 aan het thuisfront zal een volgende trek nog even op zich blijven wachten. Maar ik zie jullie berichten straks graag tegemoet. Leny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!